dimecres, 9 de juny del 2010

BALONCESTO!

De tant en tant la gent em diu: "no et poses així, és només baloncesto". Això és molt de temps desperdiciat per tan "només baloncesto". Ells no entenen en la distància recorreguda, el temps empleat o les hores involucrades per "només baloncesto". Alguns dels meus moments més orgullosos s'han realitzat amb "només baloncesto". Han passat moltes hores i la meua única companyia ha sigut "només baloncesto". Alguns dels meus moments més tristos han sigut provocats per "només baloncesto". En eixos dies de foscor, el suau toc de la pilota em va donar comodidad, i la meua raó per a superar eixos dies també és per "només baloncesto". A causa de "només baloncesto" m'alce enjorn i em gite tard. Així que per a mi i la gent com jo, no és 'siemplemente baloncesto', sinó un conjunt de tots els sons de la meua vida, els records del passat i l'alegria del moment. Així per a la pròxima vegada que escoltes dir la frase "només balonceso" només somriu, perquè ells sols no entenen.

1 comentari: