dilluns, 21 de juny del 2010

EQUIP

Com li podria donar les gràcies a cadascuna de eixes persones per haver fet que enguany junt amb elles siga mes fàcil?Juntes hem lluitat,hem arribat on ningú s'esperava que anàvem a arribar,hem patit, hem plorat...pero sobretot hem triomfat i tot això ho hem fet JUNTES!
M'haveu demostrat que lluitant s'aconseguix el que es proposa, que lluitant arribes a la cima que et propusistes i sobretot que lluitant una vegada aconseguida la victòria, et sents orgullosa de tu mateixa i del teu esforç.
Haveu aconseguit que cada una de vosaltres ocupe un lloc molt important en la meua vida,perque cada una de vosaltres m'haveu aportat això que em faltava; amistat, afecte, suport, risa...
Però no em polia oblidar del suport que m'ha donat sobretot Júlio. Per haver confiat en mi, per haver-me fet veure que puc, que només necessite creure-m'ho i lluitar, lluitar fins al final. Gràcies per haver-me corregit cadascun dels meus fallo minut rere minut. Per haver-me demostrat que es pot ser realment un bon amic del baló si de veritat saps com tractar-ho. Però a tot això, crec que la paraula GRÀCIES se'm queda pequenya, ja que haveu fet que aquest any siga més fàcil del que em pensava que seria.
Un simple vos vuic,crec que resumixen tot. Sempre equip!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada